Virginia Beach Gece Hayatı-2

Evvet,kaldığımız   yerden  devam edelim,bi sn çayımı  doldurayım, geleyim, yazmaya  devam  etcem:) Hemen geliom!

Geldimmm! Şimdi,barlara  gelelim,yazmaya başlamadan  önce  hemen  barda  çektiğim   bir  videoyu paylaşayım,

Daha  önce söyledim mi  bilmiorum ama  eğer  yaşınız  22  yaş altıysa  tel kurtuluş noktanız  “home party”ler  olcaktır,  en  eğlenceli olanlar da onlar  oluo  zaten, Gerçi  hepsinin  farklı  güzellikleri var ama:)

Ama  barlarda  american  kültürünü yakalamanız  daha olası, yani tanımak istiosanız american kültürünü!Adamlar  çok rahat, öyle  kasmadan geliolar eğlenmeye,bakıosun  adam  çekmiş  basket şortunu takmış  şapkasını  gelmiş:))  Rahat, temiz!!!

Bakın;

Kopuorum  videoda,iice  moda  girmişim:)  Burası  “The Box”,America iidiir  beyler,Work and Travel ‘i  kaçırmayın  beyler,  fırsatını  varsa  gidin!

Konudan  konuya  atlıorum ama, aklıma  geldikçe yazıorum,Cuma  günleri  peabodys’te college  night oluo, “Work and Travel” öğrencileri passaportunuzdaki J-1 vizenizi  göstererek   bedava  girebiliyor demiştim, o gün  için  şık   giyinmeniz  önemli  ,yani o gün  capri ile  giremessiniz veya  eşofman  ile,başka  günler  olabilir  ama  o gün  olmaz, ayrıca  başka  günler  capri de  askeri armalı, desnli olanları da içeri almıolar, dikkat  edin,bi  de perşembe  günleri  ladys  night, yani kızlara  bedava  giriş,bayanlar   fırstı kaçırmayın eğlenmenize bakın:))

İşte eğlencenin  bitmeye başladığı an,ışıkların açıldığı an,bi kaç   görüntü  yakalamaya  çalıştım.

Bu  pizzacının  barın içinde  ne  işi var gençleeeer:) Videoda   göreceğiniz üzere, barın çıkışına  doğru, bi pizza  fırını var.Let me  show   you:) Bu  arada  shakas’ta  2. iş bulabiliriniz  work and travel 2012 ‘ye  katılcak olanlar;  nasıl  mı, tabi  bu  bayanlar için,  jello  sugar, tam  hatırlamıom ismini ama  alkollü bir şeker,içinde  rom  felan  var,bi tepside  içerde bunu  satıosunuz, bunu yapan bir arkadaşm vardı.Hem içeri  bedava  girersiniz  ,hem   sattığınız  kadar   para kazanırsınız  hem de  eğlenmiş  olursunuz,  gündüz  gidip mekan  sahibi ile konuşun,selamımı  söyleyin:)) Şaka   da  valla  bu  şekilde  çalışabilrsiniz.

Neyse videoya geçelim,

Uykudan  geberiorum  laaaan! Ama yazıyı bitirip yatcam.America iiidir  ya gençler:)   wat, work and travel…:) Sizi  ne  beklio bilemessiniz ama  en  azından kendi hikayemden  sizlere  önayak olmaya çalışıorum:)

Ve  son  videomuz,bara  beraber  gittiğim  bi kaç  arkadaşım var  videoda, ve  barların  dışardan  görünüşü,

Ve  eğlence  sonrası  “seven eleven” markette  soluğumuzu  alıoruz,yorgun  bitkin…:))Elma  suyu, hot  dog:)hot  dog  1$ ‘dı  galiba.

Work and Travel Virginia Night

Gençler,yeter  bugünlük,yatıorum ben,kafanıza  takılan bişey olursa  sorabilirsiniz.America iidir  ya,takılalım bakalım.

See u  guys!

Not: Eklemeyi unuttuğum önemli bir  ayrıntı,eklemişte olabilirim,pek  ayık  yazmıorum yazıları, mekanlar  saat  02:00 a.m. de  kapanıor.Bundan  dolayı  sevgili work and  travel adayları; çok  sıkıntı çektiğimi söyleyebilirim,çünkü her şey tam  kıvama  gelio derken  hoop, ışıklar  açılıo:)  Bazen  yetişcem  die  canım  cıkıodu ,işten  12:00  veya  12:30 gibi  çıkıodum ,mekan 2 de   kapanıo, koş  koş ,koş…:))

Partyleri kaçırmamak lazım:) work and travel 2012′ciler  şimdiden iyi şanslar:))

Yorumlar

comments

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*