2. Sene Work and Travel Çok Eğlenceli Geçti

Birinci bölüm “Amerika’da İlk Yıl Acemiydim – 1” başlığıyla ve 2. bölüm de “Konaklama ve Alışveriş Önemli – 2” başlığıyla yayınlanmıştı. Şimdi 3. bölüme geçiyoruz.

orumcekWAT’taki ilk senemin ardından ülkeye döndüm ve 2. kez Work and Travel’a gitmeye karar verdim. Dönüşümden itibaren yaşadıklarım şu şekildedir.

Döndüğümde havaalanında eski sevgilim gelip özür dilemişti. Genelde böyle şeyler oluyor arkadaşlar.( Dikkat edin )döndükten sonraki herkese oluyor ilk 1 ay çok özlüyorsun Amerika’yı inanılmaz. 1 aydan sonra ya geçiyor ya da tekrar gitme düşüncesi kafanıza giriyor. Ki bana olanda oydu. Sonradan sonraya dilimin biraz geliştiğini fark ettim ama gene de erasmus sınavını kazanamadım. Neyse bir kez daha gitmeye karar verdim. Yeterli param yoktu çiğ köftecide çalıştım paketçilik yaptım örümcek sattım bir şekilde parayı tamamladım . Örümcek imalatı alttadır 🙂

Work and Travel İş Seçimi

Work and Travel işleri için araştırma yapıyordum. Mrtyle Beach’te lifeguard işi vardı ocean’da. İngilizcem yeterliydi iş sözleşmesini imzaladım falan. 500 metreyi 10 dakikada yüzeceksin dediler. Tamam dedim 8 dakikada yüzüyorum ben. Dünya rekoru 7 dakika imiş lan. ( dereyi yüzmeden okyanus için paçayı sıvamayın  ) 2 gün sonra olimpik havuza gittim. 100 metreyi  yüzmüştüm sonra bıraktım. Bana göre değildi. 1 hafta gidip geldim olmuyordu, yapamıyordum kesiliyordum.  Sonra vazgeçtim iptal ettik. Geçen sene çalıştığım şehirde bir server’lık işi vardı. Ki ilk sene gittiğim arkadaşın Çinli manitası orada çalışıyordu. Ve deli gibi para kazanıyordu beni hemen alın falan dedim. Neyse kontenjan varmış. İyi kötü işi aldık. Mayıs’ta gidicektim.

filipinliler2.yıl

Mayıs’ta gitmiştim, bildiğim yerdi pek sıkıntı çekmedim. Ama yalnızdım bu sefer sürekli fotoğraf çekiyor kendi basıma geziyordum ilk 2-3 gün.

Sonra bir gün sıkıldım otelin bahçesinde Taylandlı çocuklar top oynuyor lan katılayım dedim bir girdim maça hiç biri bilmiyor beni Messi yaptılar tanrılaştırdılar. Aksam gel içelim falan dediler. Neyse duşumu aldım gittim bu sefer de Taylandlı kızlar tanrılaştırdı. Türk erkeğine tapıyorlar arkadaşlar. Güzel vakit geçirmiştim. Sonra Filipinli arkadaşlarım oldu .( Filipinlilerle takılın )

Filipinlilere aşığım resmen, adamlar her gece parti veriyor davet ediyor içkiler havada uçuşuyor; kızlarıniılgisi üstünde vs. o ara Philipinli bir manita da yapmıştım aynı yerde çalışıyorduk, kısa sürmüştü. Çünkü ülkesine geri döndü.

Work and Travel 2. Kez

Sevgilim mi ne oldu? Gene kavga gürültü konuşmuyorduk. İşe dönelim çalıştığım yer çok iyiydi Çin restorantı zamanında Jacki Chen gelmiş yemek yemiş.

3. bölüm de bitti, 4. bölüme geçiyoruz : “Work and Travel Sayesinde Çok Gezdim – 4